EL, salAllahu aleihi wasallam NU S-A PLANS..

love Muhammad

EL,(salAllahu aleihi wa sallam) NU S-A PLANS…

BISMILLAH

Alhamdulillahi Rabbil ‘Alamin!

Aproape fiecare dintre noi cunoaste cat de traumatizanta a fost batalia de la Uhud pentru Musulmani si in mod special pentru Profet salAllahu aleifi wa sallam.
El, salAllahu aleihi wa sallam a suferit o rana cumplita la umar, cativa dintre dintii sai s-au spart, a suferit o rana severa la cap si doua inele din armura sa faciala s-au infipt in fata sa binecuvantata, provocandu-i o hemoragie.
A fost o scena terifianta in care Profetul salAllahu aleihi wa sallam a fost foarte aproape sa fie ucis.

Odata, sotia sa Aisha radiyAllahu anha, l-a intrebat:”O, Mesager al lui Allah! Ai mai avut vreodata o zi mai dificila pentru tine decat ziua de Uhud?’
El, salAllahu aleihi wa sallam i-a spus ca a vazut ceva si mai rau. Si i-a povestit despre calatoria sa la oamenii de la At-Taa’if.

El a mers pe jos in jur de 70 de km pentru a-i invita la Islam, dar a fost respins in cel mai crud mod. A fost insultat, batjocorit, umilit si batut cu pietre pana cand i-au sangerat gleznele. El salAllahu aleihi wa sallam a fugit si s-a retras intr-o gradina, unde l-a chemat pe Allah intr-o foarte emotionanta Du’a.

Dar sa luam un moment de pauza si sa observam urmatoarele!

Pana cand Aisha (ra) nu i-a pus Profetului salAllahu aleihi wa sallam aceasta intrebare, ea nu a avut idee de ziua de la At-Taa’f. Imaginati-va!

El a calatorit, a suferit, a sangerat si s-a reintors la Mekkah fara sa se planga nimanui. El si-a pastrat lacrimile sale doar pentru Allah si s-a plans numai Lui Singur!  SubhanAllah! (#WhoIsMuhammad)

Aisha(RA) l-a intrebat pe Profet, salAllahu aleihi wa salam:”Ai avut vreo zi mai dificila decat ziua de la Uhud?” El, salAllahu aleihi wa sallam a spus:” Am suferit de mainile oamenilor tai si cel mai rau din cate am suferit, am suferit in ziua de ‘Akabah. Asta a fost cand am fost sa-l chem pe Ibn ‘Abd Yalayl ibn ‘Abd al-Kalal la Islam, iar el nu a raspuns (chemarii mele). Am plecat, simtindu-ma abatut nestiind unde ma duc. Nu mi-am revenit pana cand am gasit Qarn al-Tha’alib. Mi-am ridicat capul si am vazut ca eram umbrit de un nor. M-am uitat si l-am vazut pe Gibril (in nor). M-a chemat si mi-a spus:’ Allah a auzit ce ti-au zis oamenii tai si cum ti-au raspuns. El a trimis Ingerul Muntilor ca sa-i spui lui sa le faca lor ceea ce vrei tu’. Ingerul Muntilor m-a chemat si m-a salutat si mi-a zis:’ O, Muhammad spune-mi ce vrei sa fac. Daca vrei, pot sa ii zdrobesc intre doi munti’. Profetul, salAllahu aleihi wa salam a spus:”Tot ceea ce sper este ca Allah sa faca dintre urmasii lor, oameni care Il vor adora pe Allah Singur si care sa nu-I asocieze niciun partener.”[Bukhari]

La hawla wa la quwata ila billah!

Cum sa nu-l iubesti?

SalAllahu ala Muhammad! SalAllahu aleihi wa salam!

 

COPYRIGHT: ISLAMUL PACEA ETERNA

© ISLAMUL PACEA ETERNA, autor/deținător: CEZARINA S, 2014-2015.

Lasă un Comentariu

