CAND ALLAH L-A SALVAT PE ISUS (ALEIHI SALAM)

Lake-of-Heaven

CAND ALLAH L-A SALVAT PE ISUS (ALEIHIM SALAM)

BISMILLAH

Bismillah wa Alhamdulillah!
Lui Allah Ii cerem ajutorul si Lui Ii cerem iertare. Pe cine a calauzit Allah, nu poate sa rataceasca si pe cine a lasat sa rataceasca, nimeni nu poate sa-l calauzeasca.
Marturisesc ca nimeni nu are drept de a fi adorat in afara de Allah si marturisesc ca Muhammad salAllahu aleihi wa sallam este slujitorul Sau si incheietorul Mesagerilor Sai.

Cand Allah Unicul, Creatorul, Cel mai Indurator, Cel mai Iertator, Cel Drept, Ocrotitorul, Cel mai Generos, l-a salvat pe fiul Mariei….
Fiul Mariei, Profetul si Mesia (aleihi salam) a fost salvat de Creatorul cerurilor si pamantului, Cel mai Indurator, asa cum l-a salvat pe Moise de Faraon, pe Noe, pe Ibrahim (Avraam), pe Lot, pe Yunus (Iona), Iusuf (Iosif) …aleihum salam.

Si Noi l-am trimis pe Noe (ca mesager) la neamul sau, si a ramas printre ei o mie de ani fara cincizeci de ani. Si i-a apucat pe ei potopul fiindca au fost nelegiuti. Si l-am mantuit Noi pe el si pe locuitorii corabiei si am facut Noi (aceasta intamplare) un semn pentru lumi.
[Si aduti aminte] si de Avram, cand a zis neamului sau:’Adorati-L pe Allah si fiti cu frica de El! Aceasta e mai bine pentru voi daca voi stiti!”…
Si nu a fost raspunsul neamului sau decat ca ei au zis:”Omorati-l sau ardeti-l in foc”, insa Allah l-a mantuit de la foc. Intru acestea sunt semne pentru un neam de oameni care cred.” Coran [29:14-16 + 29:24]

Si din pricina vorbelor lor:’Noi l-am omorat pe Mesia Isus (Esa/Eshoa), fiul Mariei, Trimisul lui Allah’, in vreme ce ei nu l-au omorat, nici nu l-au rastignit pe cruce, ci a fost facut [cineva] sa semene cu el (si l-au omorat pe acel barbat)! Cei care au avut pareri diferite in privinta lui [Isus], au fost in indoiala [in legatura cu moartea lui], ei nu au avut cunostinta sigura despre ea [moartea lui], ci doar au urmat unor presupuneri. De buna seama ei nu l-au omorat,-Ci Allah l-a inaltat (ridicat) la El (cu trupul si sufletul sau si l-a salvat de planul lor). Iar Allah este Puternic si Intelept [Aziz, Hakim]. Coran [4:157-158]

“[Mentioneaza] Cand Allah a spus:”O, Isus! Eu te voi lua si te voi inalta la Mine, te voi mantui [de atribuirea statutului de ‘fiu’ al lui Allah] de cei care nu cred si ii voi face pe cei care te-au urmat [Monoteistii, cei care nu adora pe nimeni in afara de Allah] superiori peste cei care nu cred [in Unicitatea lui Allah, sau in anumiti Mesageri, sau in Cartile Sfinte] pana in ziua Invierii. Apoi la Mine va fi intoarcerea voastra si Eu voi judeca asupra celor in care voi nu va intelegeti.” Coran [3:55]

Si Faraon a zis:’Lasati-ma sa-l omor pe Moise si el sa-L cheme pe Domnul sau! Ma tem sa nu va schimbe religia voastra (credinta in idoli) si sa nu aduca stricaciune pe pamant (in regatul meu din pricina celor care il vor urma). Si Moise a zis:’eu caut aparare (ma incred) la Domnul Meu si Domnul vostru impotriva oricarui trufas care nu crede in Ziua socotirii!”
Si un om care credea, din neamul lui Faraon, si care-si ascundea credinta lui (de teama lui Faraon) a zis:’Omorati voi un barbat pentru ca el a zis:’Domnul meu este Allah’, dupa ce a venit el cu semne deslusite de la Domnul vostru? Daca el este mincinos, minciuna sa va fi numai spre dauna lui, insa daca el spune adevarul, atunci va va lovi pe voi o parte din cele cu care va ameninta. Allah nu-l calauzeste pe cel care este nelegiut si mincinos….
Si Allah l-a ferit (pe acest credincios) de relele pe care ei le-au plasmuit si chinul cel rau a impresurat clanul lui Faraon (Inecul si Focul).” Coran [40:2-28+45]

I-am daruit lui Moise Cartea si am facut sa-I urmeze alti trimisi. I-am dat lui Isus (Isa), fiul Mariei, semnele deslusite si l-am intarit pe el cu duhul sfant (Ingerul Gibril). Insa de fiecare data cand a venit la voi un Mesager cu ceea ce nu placea sufletelor voastre, v-ati semetit si pe o parte dintre trimisi i-ati invinuit de minciuna, iar pe o alta parte i-ati rapus.” Coran [2:87]

Printre acesti Trimisi, Noi i-am pus pe unii inaintea altora: unora dintre ei le-a vorbit Allah (lui Moise), pe altii i-a ridicat cu cateva trepte (ale onoarei). I-am dat lui Isus (Isa/Eshoa), fiul Mariei semne limpezi si l-am intarit pe el prin duhul sfant (Ingerul Gibril)..” Coran [2:253]

Spuneti: Noi credem in Allah (Creatorul) si in ceea ce ne-a fost trimis noua si ceea ce a fost trimis lui Avraam, lui Ismail, lui Isac, lui Iacob si semintiilor; in ceea ce le-a fost dat lui Moise si lui Isus si in ceea ce le-a fost dat [tuturor] Profetilor de catre Domnul lor. Noi nu facem deosebire intre ei, si noi (numai) Lui Ii suntem supusi [musulmani]”. Coran [2:136]

O, voi cei care credeti! Fiti cu credinta neclintita in Allah si in Trimisul Sau (Muhammad salAllahu aleihi wa sallam), in Cartea (Coranul) pe care a pogorat-o asupra Trimisului Sau si in Cartea pe care a pogorat-o mai inainte [de el] (Scripturile anterioare)! Cel care NU crede in Allah, in Ingerii Sai, in Cartile Sale, in trimisii Sai si in Ziua de Apoi, acela pribegeste in cea mai indepartata ratacire.” Coran [4:136]

Doar a zis Mesia:”O, fii ai lui Israel! Adorati-L pe Allah, Domnul meu si Domnul vostru!..” Coran [5:72]

Necredinciosi sunt aceia care spun:’Dumnezeu este Mesia, fiul Mariei! Doar a zis Mesia:’O, fii ai lui Israel, adorati-L pe Allah, Domnul meu si Domnul vostru!” Pe cel care aseaza langa Allah pe altcineva, Allah il va opri de rai, iar adapostul lui va fi focul si cei nelegiuti nu vor afla ajutor.” Coran [5:72]

Nu se cuvine ca un om (profet) caruia Allah i-a daruit Cartea, si Al-Hukm (stiinta si intelegerea legilor si a religiei) si Profetia sa spuna apoi lumii:’Fiti adoratorii mei, si nu ai lui Allah’, ci [se cuvine sa spuna]:’Fiti Rabbaniyyun (oameni invatati ai religiei care sunt practicanti si ii invata si pe altii) pentru ceea ce ati predat din Scriptura si pentru ceea ce ati invatat”. Si el (Isus) nu va va putea porunci sa-i luati pe ingeri si pe profeti drept Domni. Oare ar putea sa va porunceasca necredinta dupa ce ati fost supusi lui Allah?” Coran [3:79-80]

Si cand va zice Allah (in Ziua de Apoi):”O, Isus fiu al Mariei, le-ai spus tu oamenilor:’Luati-ma pe mine si pe mama mea drept divinitati in locul lui Allah’, el (Isus) Ii va raspunde:’Marire Tie! Eu nu as fi putut sa spun ceea ce nu aveam dreptul sa spun! Daca as fi spus, ai stii, caci Tu doara stii ce este in sufletul meu, pe cand eu nu stiu ce este in sufletul Tau! Doara Tu este marele Stiutor al celor nestiute”. Eu nu le-am spus decat ceea ce mi-ai poruncit:’Adorati-L pe Allah, Domnul meu si Domnul vostru’, si am fost martor asupra lor atata vreme cat m-am aflat printre ei si dupa ce m-ai luat la Tine (prin ridicarea la cer), ai fost doar Tu supraveghetor asupra lor, caci Tu esti Martor tuturor lucrurilor.” Coran [5:116-117]

Si ne mai spune Allah in Coranul cel nobil:
“El[Isus] a zis:’Eu sunt robul lui Allah! El mi-a daruit Scriptura (Evanghelia) si m-a facut Profet! Si El (Allah) m-a binecuvantat oriunde as fi…” Coran [19:30]

“Ingerii au zis: O, Maria! Allah iti vesteste un CUVANT (kalimatullah-Cuvantul lui Allah:”Fii”) din parte Lui: numele lui va fi Al-Masih ’Isa ( Mesia Isus), fiul Mariei, maret in aceasta lume ca si in Lumea de Apoi, si unul dintre cei mai apropiati (de Allah).” Coran [3:45]

(Isus-AS vorbeste):“Si PACEA [salam] fie asupra mea in ziua in care m-am nascut, si in ziua in care voi muri si in ziua in care voi fi adus la viata din nou (in Ziua Invierii).” Coran [19:33]

Cuvantul “PACE”- atat la nasterea sa, moartea sa si invierea (din Ziua Invierii ca toti ceilalti oameni). In tafsirul (interpretarea) acestui verset se mentioneaza ca toate aceste trei momente, sunt momente dificile pentru orice finta umana.
Isus-aleihi salam, va avea parte de PACE (salam) in aceste momente, lucru care demonstraza pe de o parte faptul ca Isus-aleihi salam va urma acelasi ciclu al vietii ca orice om, dar va avea PACE in aceste trei momente de rascruce.
Acest lucru demonstreaza si ca va avea parte de o moarte naturala (dupa revenirea sa pe pamant inainte de Ziua Judecatii), iar la momentul mortii sale va avea parte de PACE! Si de asemenea, Isus-aleihi salam spune “in ziua in care voi muri”, si nu in care voi fi omorat.

Isus(Isa/Eshoa) -aleihi salam, este dintre cei binecuvantati de Allah pentru totdeauna, maret in aceasta lume si in Lumea de apoi, unul dintre cei mai apropiati de Allah, iar Allah i-a daruit PACE, atat la nasterea sa, la moartea sa, precum si in Ziua Invierii!

FIECARE SUFLET VA FI RASPUNZATOR PENTRU EL INSUSI

Ca niciun suflet nu va purta povara altuia (fiecare va raspunde pentru pacatele sale). Si omul nu va dobandi decat [rodul] celor pe care le-a agonisit (va fi rasplatit in acord cu faptele sale).”[Coran 53:39-39]

Fiecare suflet este zălog pentru ceea ce şi a agonisit.” [Coran, 74:38]

Cel care urmează Calea cea Dreaptă o urmează numai pentru sine însuşi, iar cel care rătăceşte, rătăceşte tot pentru sine însuşi. Şi nu va purta [un suflet] încărcat povara altuia şi Noi nu am chinuit [niciodată un neam] înainte de a i trimite un Profet.” [Coran, 17:15]

BIBLIE:

Ezechiel 18:20
20 Sufletul care păcătuieşte, acela va muri! Fiul nu va fi responsabil de nelegiuirea tatălui şi nici tatăl de nelegiuirea fiului. După cum dreptatea celui drept îi va fi de folos doar lui, tot aşa răutatea celui rău se va răsfrânge doar asupra lui.

Deuteronom 24:16
16 Să nu-i omori pe părinţi pentru copii şi nici pe copii pentru părinţi. Fiecare om să fie omorât pentru păcatul lui.

SubhanAllah!
Alhamdulillahi Rabbil ‘Alamin la infinit pentru ca Allah ne-a binecuvantat cu Islamul, care este echivalent cu izbanda in Viata de Apoi, si fie ca Allah sa ne ajute sa fim printre cei statornici, si printre cei drepti si printre cei de care El va fi multumit, si sa ne ajute sa nu ne savarsim din aceasta viata decat fiind Musulmani (in supunere completa fata de El)! Ameen!

Dragi frati si surori in Islam!
Islamul este singura religie acceptata de Allah, si este singura religie a lui Allah din toate timpurile! Este religia pura, curata, este supunerea constienta, din proprie vointa fara de Creatorul si Stapanul tuturor creatiilor, Cel in Mana caruia se afla sufletele noastre si Cel la care ne vom intoarce intr-o Zi despre care nu este nicio indoiala! Este datoria noastra sa raspandim acest Adevar intregii lumi!

Salam aleikum wa rahmatullahi wa barakatuhu!
Sal Allahu ala Muhammad! Sal Allahu aleihi wa sallam!

Cum l-a salvat Allah pe Ibrahim (Avraam) de foc-AICI:

https://islamulpaceaeterna.wordpress.com/2013/10/05/povestea-incredibila-a-prietenului-lui-allah/

ARTICOLE RELATIONATE:

https://islamulpaceaeterna.wordpress.com/2014/01/26/unica-religie-acceptata-de-allah-este-islamul/

https://islamulpaceaeterna.wordpress.com/2014/10/05/the-end-of-time-revenirea-lui-isa-isus-bin-maryam/

https://islamulpaceaeterna.wordpress.com/2014/04/13/ci-allah-l-a-ridicat-pe-isus-la-el/

https://islamulpaceaeterna.wordpress.com/2014/04/19/isus-as-binecuvantat-de-allah-in-toate-timpurile1/

CezarinaS.
TOGETHER for ETERNAL PEACE!

Islamul Pacea Eterna

Lasă un Comentariu

