VRETI CA ACEASTA DORINTA SA SE IMPLINEASCA?

glass-heart-purple-love

VRETI ca ACEASTA DORINTA sa se IMPLINEASCA?

BISMILLAH

Alhamdulillahi Rabbil ‘Alamin!

Imaginati-va ca veti ajunge in Jennah, unde il veti intalni pe iubitul nostru Profet, sall Allahu aleihi wa salam, si veti sta alaturi de el… Vreti ca aceasta dorinta sa devina realitate?
Daca da, urmati Sunnah-Drumul lui, sallAllahu aleihi wa salam in aceasta viata, cu toata puterea voastra pentru a putea sa va indepliniti acest vis.

Amintiti-va ca Profetul, sall Allahu aleihi wa salam a spus ca in Jennah, veti fi alaturi de cei pe care-i iubiti cu adevarat.

Anas a relatat: Un beduin a venit la Profet si i-a spus:”O, Trimis al lui Allah! Cand va veni Ceasul?” Profetul, sall Allahu aleihi wa sallam a spus:’ Vai, tie! Ce ai pregatit pentru el?’. Beduinul a raspuns:”Nu am pregatit nimic in afara ca Il iubesc pe Allah si pe Trimisul Sau”.

Profetul, sall Allahu aleihi wa salam i-a spus:”Vei fi alaturi de cei pe care ii iubesti”. Noi (companionii Profetului) am spus:” Si noi vom fi la fel?”. Profetul sall Allahu aleihi wa sallam a spus:” Da!”. Asa ca am fost foarte bucurosi in acea zi”. [Bukhari]

Nu exista un ramas bun final intre dreptcredinciosi atunci cand parasesc aceasta lume. Este doar un :”ne vedem mai tarziu”.

Cei care se supun lui Allah si Trimisului [Muhammad sallAllahu aleihi wa salam], aceia vor fi in compania celor asupra carora Allah si-a revarsat harul Sau, ca si Profetii, Siddiqun (acei urmasi ai Profetilor care au fost primi care au crezut in ei, ca si Abu Bakr As-Siddiq), martiri si cei piosi. Si ce excelenti companioni vor fi acestia! ” [4:69]

Un barbat (dintre Ansari) a venit la Profet, sallAllahu aleihi wa salam si i-a zis:”O, Trimis al lui Allah! Tu imi esti mai scump decat sufletul meu si imi esti mai drag decat familia mea. Stand in casa si pomenindu-te, nu am mai putut rabda sa nu vin la tine si sa nu te vad. Mi-am adus aminte de moartea mea si de moartea ta si mi-am dat seama ca, atunci cand vei intra in Rai, tu te vei inalta impreuna cu Profetii si mi-a fost teama ca, daca si eu voi intra in Rai, nu te voi putea vedea. Profetul sallAllahu aleihi wa salam, nu i-a raspuns pana cand nu a fost revelat acest Verset. [Relatat de Abu Bakr bin Marduwyah de la Aisha (ra) cu diferte lanturi].

Bilal-radiyAllahu anhu a parasit Medinah pentru a locui in alta parte deoarece a fost coplesit de tristete la moartea Profetului sallAllahu aleihi wa salam si nu a mai suportat sa ramana in oras. El niciodata nu a mai facut chemarea la Rugaciune (Adhanul) decat o data, cativa ani mai tarziu la cererea lui Umar bin Khatab radiyAllahu anhu, si cand a ajuns la “Marurisesc ca Muhammad este Mesagerul lui Allah”, toti companionii au plans din pricina amintirilor pe care le-au avut impreuna, incat barbile lor erau ude. 😥

Peste ani, cand era pe moarte, sotia lui a spus:”O, ce durere!”, iar el a raspuns:”O, ce bucurie! Maine, ma voi intalni cu iubitul Muhammad si ai sai.”
Pentru el, moartea nu era ceva de care sa se teama. Era doar o poarta prin care sufletul trebuia sa treaca pentru a se reuni cu cei pe care-i iubeste prin Indurarea Creatorului lor.

Oricine implineste ceea ce Allah si Mesagerul Sau sallAllahu aleihi wa salam au poruncit si evita ceea ce Allah si Mesagerul Sau sallAllahu aleihi wa salam au interzis, Allah ii va darui lui un salas in Residenta Onoarei. Acolo, Allah il va aseza in compania Profetilor, si a celor care sunt mai mici in rang, a adevaratilor credinciosi, a martirilor si a celor drepti, care sunt drepti in interiorul lor si in exterior, “Si ce excelenti companioni vor fi acestia”.

Profetul lui Allah, sall Allahu aleihi wa sallam a spus:”As dori sa-i intalnesc pe fratii mei.” Companionii sai au spus:” Nu suntem noi fratii tai?” El, sall Allahu aleihi wa salam a raspuns:” Voi sunteti companionii mei; iar fratii mei sunt cei care au crezut in mine fara sa ma vada.”[As-Silsilah as-Saheeha 288]

SubhanAllah! Ultimului Trimis al lui Allah sall Allahu aleihi wa salam pentru intrega creatie, i-a fost dor de noi, inainte sa ne intalneasca! Cat de dor ne este noua sa ne reunim alaturi de el sall Allahu aleihi wa salam in Jennah?

♥ ♥ ♥

Ya Rabb! Ya Dhul-Jalali Wal-Ikram (O, posesor al Gloriei si Genereozitatii)!
Te imploram sa ne binecuvantezi cu iubire adevarata si sincera pentru Tine si pentru Mesagerul Tau sallAllahu aleihi wa salam, si sa ne indrepti inimile catre supunere fata de Tine si fata de Mesagerul Tau sall Allahu aleihi wa salam, si sa ne asezi in compania Profetilor, dreptcredinciosilor, martirilor si a celor drepti, prin Indurarea Ta!
Ameen! Alhamdulillahi Rabbil ‘Alamin!
Sall Allahu ala Muhammad! Sall Allahu aleihi wa salam!

Ce vis frumos, ce vis extraordinar!
Va doriti ca acest vis sa devina realitate?

 

OUR PROPHET

Pacea fie asupra voastra!

                               CezarinaS.

LET’S WORK together FOR ETERNAL PEACE!

Islamul Pacea Eterna

3 thoughts on “VRETI CA ACEASTA DORINTA SA SE IMPLINEASCA?

  1. Pingback: Islamul Pacea Eterna

  2. Pingback: CUM TREBUIE SA FIE IUBIREA NOASTRA? | Islamul Pacea Eterna

Lasă un Comentariu

