CUM VOR IESI OAMENII DIN MORMINTE IN ZIUA INVIERII

green water drop leaf meditation

 CUM VOR IESI OAMENII DIN MORMINTE

IN ZIUA INVIERII

Alhamdulillahi Rabbil ‘Alamin!

Allah Subhanahu Wa Ta’ala, va invia omul in Ziua Invierii, reconstruindu-l din coccis (Coccisul reprezinta osul format din ultimele 4-5 vertebre ce finalizeaza coloana vertebrala). Oamenii vor rasari ca si creaturi perfecte asa precum plantele cresc din seminte, iar palmierii din samburi de curmala.

Ei vor aparea din mormintele lor desculti, goi si necircumcisi. Se vor grabi inainte ca lacustele dispersate sau fluturii risipiti, si nu vor rataci drumul catre Locul de Adunare. De fapt, ei vor cunoaste drumul lor mai bine decat isi cunoaste porumbelul salbatic drumul catre cuibul sau, si se vor grabi ca si cum s-ar intrece catre o tinta.

Primul asupra caruia se va deschide pamantul este Profetul Muhammad sallAllahu aleihi wa salam. El va fi primul care isi va recapata cunostinta. In timp ce primul care va fi imbracat dupa Inviere este Khalilur-Rahman (Prietenul lui Allah-Profetul Ibrahim aleihi salam).

Groaza ii va cuprinde pe oameni intr-atat incat pana si Profetii vor spune in acea Zi:”Eu, eu.” Cel care a citit Versetele care detaliaza Invierea in Surah Al-Qamar, Al-Ma’arij, Al-Qariah si altele vor gasi mai multe informatii despre acest mare eveniment.

Profetul sallAllahu aleihi wa salam a spus:

Voi veti fi chemati (la judecata) desculti, goi si necircumcisi.” Si apoi a recitat:”..Asa cum am facut Noi prima faptura, o vom face din nou. Aceasta este o promisiune pe care Noi am facut-o si pe care o indeplinim.”[21:104]

Primul care va fi imbracat in Ziua Invierii este Ibrahim. In timp ce un grup din Ummah mea va fi infascat catre partea stanga, si eu voi striga:’Urmasii mei!’, se va spune:”Ei au apostat dupa ce i-ai parasit”. Si eu apoi voi spune precum un slujitor bun (‘Isa-Isus) a spus:Si am fost martor asupra lor atata vreme cat m-am aflat printre ei. Si dupa ce m-ai luat la Tine, ai fost doar Tu Priveghetor peste ei, caci Tu este Martor tuturor lucrurilor. De-i osandesti, ei sunt doara robii Tai, iar de-i ierti pe ei, Tu esti [Cel] Puternic, Intelept[Aziz, Hakim]” [5:118].

[Bukhari 3349;Muslim 2860]

Oamenii vor fi socati pana la lesin in Ziua Invierii, si eu voi fi primul asupra caruia pamantul se va deschide.”

[Bukhari 2412]

Voi fi primul care imi voi recapata cunostinta.” [Bukhari 4638]

[Fatawa Islamiyah, Darussalam, Volume 1 – Creed, p. 22 – 24]

 

Pacea fie asupra voastra!

CezarinaS.

LET’S WORK together FOR ETERNAL PEACE!

Islamul Pacea Eterna

 

Lasă un Comentariu

