RASPUNSUL MEU PENTRU TINE ESTE…

PORUMBEL

RASPUNSUL MEU PENTRU TINE ESTE …

BISMILLAH

Salam aleikum dragi frati si surori in Islam!

Astazi va voi supune atentiei un comentariu pe care l-a facut cineva pe blogul meu, la articolul :”Cine sunt cei mai speciali oameni”. Voi incepe prin a reda in intregime acest comentariu:

<<“De ce mi se par cunoscute aceste principii? Pentru ca sunt enuntate de Isus Christos. Daca ai fi citit Noul Testament cu credinta ai fi realizat impostura Coranului. Inca e timp sa cautati un Dumnezeu Viu si Iubitor, nu ca cel pe care vi-l prezinta religiile crestine de azi si cu atat mai putin un Allah transformat peste noapte dintr-un personaj secundar al unei religii politeiste intr-un dumnezeu din vedeniile lui Mahomed. Comparati viata de sfant si cumpatare a lui Isus Hristos cu cea a lui Mahomed, consumat de dorinta carnala, crime si violenta. Isus Cristos a venit sa-si dea viata pentru pacatele noastre, Mahomed a venit si ia viata altora. Unde-i Adevarul? Cine poate sa-ti dea Pacea, unul care nu a trait-o si nu a avut-o niciodata?
P.S. Stiu ca sansele de postare a acestui comentariu sunt nule, dar Dumnezeu are putere in cer si pe pamant. Si nu uita, Dumnezeu te iubeste, ne iubeste pe toti si ne cheama la pocainta, pentru ca nici unul sa nu moara ci sa aiba viata vesnica. Dar totul este prin Harul Lui.”>>

Raspunsul meu la acest comentariu:

Inca de la inceput trebuie sa precizez ca toate afirmatiile tale din acest comentariu sunt incorecte pe langa faptul ca unele dintre el sunt chiar defaimatoare. Este regretabil ca cei ca tine care invoca si fac apel (intotdeauna) la iubirea lui Dumnezeu, jignesc si ii batjocoresc pe Trimisii lui Dumnezeu. Si aceasta nu este o afirmatie gratuita, pentru ca tiparul acestui tip de discurs, asa cum este si al tau, este frecvent intalnit, si recunosc ca nu este nici prima oara si sunt convinsa ca nu va fi nici ultima, cand ma confrunt cu astfel de situatii si prefer sa pun declaratiile  tale pe seama ignorantei, fara sa te acuz de rea intentie.

Islamul este Unica Religie in care credinta si respectul pentru toti Profetii, fara a face deosebire intre vreunul dintre ei, este un principiu al credintei, fara de care nu poti fi Musulman, iar Musulmanul este cel care se supune si Il adora NUMAI pe Creatorul cerurilor si al pamantului, Sustinatorul si Ocrotitorul celor vazute si nevazute, Singurul care merita si are drept de a fi adorat, si numai in maniera in care El a poruncit sa fie adorat.

Spuneti: Noi credem in Allah si in ceea ce ne-a fost trimis noua si ceea ce a fost trimis lui Avraam, lui Ismail, lui Isac, lui Iacob si semintiilor; in ceea ce le-a fost dat lui Moise si lui Isus si in ceea ce le-a fost dat [tuturor] Profetilor de catre Domnul lor. Noi nu facem deosebire intre ei! Noi Lui Ii suntem supusi[ musulmani]”.Coran 2:136

Trimisul a crezut in ceea ce i-a fost pogorat de la Domnul sau, asemenea si dreptcredinciosii. Fiecare [dintre ei] a crezut in Allah, in ingerii Lui, in Scripturile Lui si in Trimisii Lui. [Si ei zic]:’ Noi nu facem nicio deosebire intre vreunul dintre Trimisii Sai”. Coran 2:285

Nu imi dau seama daca esti nestiutor sau doar vrei sa pari, dar te anunt ca Dumnezeul lui Isus-pacea fie asupra lui- este acelasi Dumnezeu pe care il am si eu si tu, si restul creatiei.

Allah este numele lui Dumenezeu (adica Dumenezeu este numele lui Allah in limba romana) inca de la  inceputul timpului. In Tora este Ellah sau Eloh, si Elohim in limba vorbita de Isus (as), respectiv aramaica. Daca vei lua o Biblie in limba araba, vei constata ca asa cum in romana echivalentul pentru Creator este Dumenezeu, in limba araba, este Allah, precum in engleza este God. Iar limba aramaica si ebraica precum si limba araba, sunt toate limbi semitice si cu multe similitudini intre ele, si imi pare rau ca nu pot sa-ti demonstrez acum (audio) cum se pronunta Ellah in aramaica, foarte asemanator cu Allah.
La fel, Isus (as) nu se numea nici Isus si nici Jesus. In aceasta replica, voi folosi totusi numele de Isus ca sa intelegi despre ce vorbesc, desi nu acesta este numele pe care l-a avut Isus (as), si nici cand va reveni pe pamant inainte de Ziua Judecatii, nu va raspunde la aceste nume, daca il vei chema cu ele.

Allah este cuvantul in Araba pentru Dumnezeu si este numele cu care El Insusi s-a numit in Coran. Numele Allah este unic, precum si Allah este Unic, nu are gen masculin sau feminin, nu are plural, si inseamna “Unul si Singurul Dumnezeu Adevarat”.

Mesajul Islamului este acela de a realiza si a crede ca Allah (God, Dumnezeu, Dios, etc) este UNUL si Singurul care are drept de a fi adorat. Acesta este mesajul PUR al tuturor Profetilor, inca de cand a fost creat Adam. Daca intr-adevar ai fi citit cu atentie  Scriptura,ai fi remarcat desigur ca toti Profetii, inclusiv Moise si Isus-pacea fie asupra lor toti- au transmis acelasi mesaj, acela de a recunoaste, a crede si implicit a-L adora pe (Singurul) Dumnezeu (pentru ca, credinta nu este doar o simpla declararatie verbala, ci ea trebuie sa se reflecte in fapte, ceea ce inseamna supunere fata de poruncile lui Dumnezeu si abtinere de la tot ceea ce El a interzis).

Marcu 12:29-30
29 Isus i-a răspuns: “Prima și cea mai importantă poruncă este: Ascultă, Israel! Domnul, Dumnezeul nostru este singurul Domn.
Deuteronom 4:35
35 Numai tu ai fost martor la aceste lucruri, ca să cunoşti că numai Domnul este Dumnezeu şi că nu este alt Dumnezeu afară de El.
Deuteronom 6:4
Moise(AS):”Asculta Israele:”Domnul, Dumnezeul nostru este UN SINGUR DOMN!”

Ignoranta combinata cu superficialitatea te impiedica sa vezi Adevarul. Eu am citit mult si am scris mult despre Isus (as), ceea ce nu se poate spune despre tine, care nu cred ca ai citit ceva (din surse autentice) despre viata si mesajul Ultimului Trimis a lui Allah, Muhammad-pacea si binecuvantarea lui Allah fie asupra lui, mesaj adresat intregii creatii. Te anunt cu aceasta ocazie ca adevarata dragoste si respect pentru Isus (as), am intalnit-o si am capatat-o in Islam, pentru ca Islamul m-a invatat sa-i iubesc in egala masura pe toti Trimisii lui Allah, fara sa fac deosebire intre ei si mi-a oferit sansa sa cunosc Adevarul.

Profetul Muhammad sallAllahu aleihi wa salam, a fost trimis ca o indurare pentru toate lumile-‘Alamin (oameni, jini si tot ce exista), cu un Mesaj Universal si global, valabil in toate timpurile pana la finalul acestei lumi, iar acest Mesaj a fost cel care a intregit si a desavarsit Religia lui Allah, care a fost dintotdeauna Islamul, adica supunere si predare totala in fata lui Allah, si adorare exclusiva a lui Allah, Singurul care merita si are drept de a fi adorat, iar Muhammad sallAllahu aleihi wa salam a fost ultimul Sau Trimis si incheietorul Profetilor.

Islamul este singura Religie a lui Allah din toate timpurile:

Adevarat, religia lui Allah este Islamul”. [3:19]

Iar Profetul Muhammad, sall Allahu aleihi wa sallam a spus:” Profetii sunt frati, mamele lor sunt diferite, dar religia lor este aceeasi”. [Bukhari, Muslim, Ahmad si altii]

El v-a oranduit voua religia pe care i-a prescris-o lui Noe, pe care ti-am revelat-o tie si am prescris-o pentru Avraam si Moise si Isus(tuturor Profetilor). Intemeiati religia(devotiunea fata de Allah cel Unic) si nu va despartiti intru ea!…”[42:13]

Daca vrei sa facem comparatie, misiunea lui Isus(as) a fost una de scurta durata si limitata la poporul lui Israel, comparativ cu misiunea lui Muhammad, sallAllahu aleihi wa salam care a durat 23 de ani, timp in care s-a confruntat cu ostilitati de neimaginat din partea necredinciosilor si politeistilor, prea bine inradacinati in Mekkah. Din acest motiv, ei au fost fortati sa paraseasca Mekkah, abandonandu-si casele si bunurile, migrand la Medina unde au fost nevoiti sa inceapa o viata noua, practic de la zero.
Toate conflictele care au avut loc, au fost incepute de politeisti, si niciodata, dar niciodata si asta sa-ti intre bine in minte, Profetul Muhammad sallAllahu aleihi wa salam, nu a initiat sau a inceput vreo lupta. Din contra, a incercat de multe ori sa faca tratate de pace si intelegere cu ei, care au fost de asemenea incalcate (de catre politeisti). Armatele politeistilor au fost de trei, de zece si de zeci de ori mai numeroase decat cea a Musulmanilor, ca sa-ti faci o idee despre aceste evenimente. Nu am timpul necesar sa dezvolt acum un subiect atat de amplu, trebuie sa consulti bibliografia Profetului, sallAllahu aleihi wa salam.

Revenind la misiunea lui Isus-aleihi salam, iata cum descrie Isus (as) MISIUNEA cu care a fost investit de Allah/Dumnezeu/God
Matei 15:24
24 Isus însă le-a răspuns:
– NU SUNT TRIMIS DECÂT LA OILE PIERDUTE ALE CASEI LUI ISRAEL.
Luca 4:43
Insă El le-a zis: “Trebuie să mă duc și în alte orașe să proclam Evanghelia despre Împărăția lui Dumnezeu, PENTRU CĂ DE ACEEA AM FOST TRIMIS.”
Matei 5:17
Să nu credeţi că am venit să stric Legea sau Proorocii; AM VENIT NU SĂ STRIC, CI SĂ ÎMPLINESC.
Ioan 17:4
Eu Te-am proslăvit pe pământ, TERMINÂND LUCRAREA PE CARE MI-AI DAT-O S-O FAC.

Din aceste versete rezulta ca misiunea lui Isus(as) a fost aceea de a face cunoscuta Tora si Evanghelia poporului lui Israel. Oare a uitat sa mentioneze ca este” fiul lui Dumnezeu” care urma sa se sacrifice pentru pacatele omenirii???

Din contra, Isus (as) spune:
Ioan 20:17
„Mă sui la Tatăl Meu şi Tatăl vostru, la Dumnezeul Meu şi Dumnezeul vostru!“

Si ne arata ca,
Ioan 5:30
Eu nu pot face NIMIC de la mine; Eu judec după cum aud, şi judecata mea este dreaptă, pentru că nu caut să fac voia mea, ci voia Celui Ce M-a trimis.
Ioan 7:16
16 Isus le-a zis:
Învăţătura mea nu este a mea, ci a Celui Ce M-a trimis
Si in concluzie:
Ioan 8:40
Însă acum încercaţi să mă omorâţi, pe mine, un OM care v-am spus adevărul pe care l-am auzit de la Dumnezeu.

Conceptul de “savior god”, este un concept pagan (au fost 16 astfel de ‘savior gods’) introdus in crestinism care a preluat de altfel foarte multe dintre practicile pagane din vechime. Din pacate, toate practicile asociate cu crestinismul nu au de-a face cu Tora si Evanghelia, cu invataturile lui Moise si Isus-pacea fie asupra lor. Conceptul Trinitatii este “a man-made concept”, impus la Consiliul de la Niceea in sec IV , iar conceptul de “mother of god”, a fost introdus in sec VI.

Intrebarea mea este, de ce oare Isus (as) nu isi descrie misiunea ca fiind una de sacrificiu pentru pacatele omenirii, ba mai mult cand simte ca va fi tradat si omorat, se roaga prosternandu-se (asa cum fac Musulmanii) ca Allah sa indeparteze de el “paharul”(aceasta povara, incercare).

Matei 26:39
39 S-a depărtat puţin, a căzut cu faţa la pământ şi s-a rugat: „Tată, dacă este posibil, să fie îndepărtat de la Mine paharul[a] acesta! Totuşi, nu cum vreau Eu, ci cum vrei Tu!“
Marcu 14:36
36 El zicea: „Abba[a], Tată, la Tine toate lucrurile sunt posibile! Îndepărtează de la Mine paharul[b] acesta! Totuşi, nu cum vreau Eu, ci cum vrei Tu!“
*de remarcat Abba, care inseamna Tata, la fel ca in limba araba.
Luca 22:42
42 zicând: „Tată, dacă vrei, îndepărtează de la Mine paharul[a] acesta! Totuşi facă-se nu voia Mea, ci a Ta!“
Matei 27:46
46 Şi pe la ceasul al nouălea, Isus a strigat cu glas tare: „Eli, Eli[a], lema[b] sabactani?“[c], care înseamnă „Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, de ce M-ai părăsit?“[d]

Surprinzator ca cel care “este inzestrat cu caliti divine, sau care este insasi divinitatea”, si care ar fi trebuit sa cunoasca si implicit sa accepte misiunea  pentru care a fost trimis/sau a venit, in loc sa-si doreasca acest sacrificiu si sa-si sustina misiunea, se roaga in prima instanta- si cui se roaga, si pe cine implora decat pe Stapanul sau si pe Stapanul Tuturor creatiilor-, deci cum spuneam se roaga ca Allah sa indeparteze de la el acesta povara, apoi cand este interogat de guvernator tace spre mirarea acestuia, ca mai apoi, cand se presupune ca este pe cruce (pentru ca aceasta este dovada ca nu era el cel crucificat pentru ca Allah l-a salvat si l-a ridicat la El) cedeaza si se considera parasit de Dumnezeu???

Mai mult, cand este intrebat despre cum se obtine viata vesnica, raspunde:
Matei 19:16-17
Isus şi tânărul bogat
16 Şi iată că un om a venit la El şi L-a întrebat:
– Învăţătorule, ce lucru bun să fac, ca să am viaţă veşnică?
17 Isus i-a răspuns:
– De ce Mă întrebi despre „ce lucru bun“? Cel Ce este bun este Unul singur! Dar dacă vrei să intri în viaţă, împlineşte poruncile!
Ecclesiast 12:13
13 Să ascultăm dar încheierea tuturor învăţăturilor: Teme-te de Dumnezeu şi păzeşte poruncile Lui. Aceasta este datoria oricărui om.
Matei 4:10
10 ,,Pleacă, Satano“, i -a răspuns Isus. ,,Căci este scris: ,Domnului, Dumnezeului tău să te închini şi numai Lui să-I slujeşti.“
Luca 4:8
8 Drept răspuns, Isus i-a zis: ,,Înapoia Mea, Satano! Este scris: Să te închini Domnului, Dumnezeului tău, şi numai Lui să-I slujeşti.“

Acelasi eveniment al crucificarii este vazut de evrei ca o pedeapsa, de Isus ca tradare si omor, iar de crestini ca un sacrificiu!!!!

Neconcordante majore intre vorbele lui Isus (as) despre el insusi in care de cele mai multe ori cand vorbeste despre el, se descrie ca “fiul omului” (aceasta expesie apare de peste 80 de ori in Biblie) si misiunea lui, fata de ceea ce credeti voi astazi, care este un concept introdus de Paul (fostul Saul, fost prigonitor al primilor crestini-si daca tu vorbesti de vedenii, mai bine ai vorbi despre “vedeniile” lui Saul) impreuna cu multe alte traditii pagane, care fac obiectul sarbatorilor si ritualurilor crestine de astazi. Mai mult, poruncile nu mai sunt respectate de nimeni ci sunt incalcate flagrant cu sprijinul Bisericii desigur care manipuleaza multimea de ignoranti, si sa stii ca nu jignesc deloc, aceasta este realitatea crunta.

Din pacate si cu regret o spun, ceea ce se practica astazi, nu are din pacate nicio legatura cu invataturile lui Isus-as de care nimeni nu mai tine cont. Cei mai apropiati de Isus, si care respecta invataturile lui Isus (as) sunt chiar Musulmanii si iti voi explica in acest articol si de ce.

Daca vrei sa te lamuresti, cauta Adevarul in Coran, care este cu adevarat Cuvantul lui Allah, fara ca nicio fiinta umana sa intervina in continut, consemnat in intregime in timpul vietii Profetlui, sallAllahu aleihi wa salam, memorat din scoarta in scoarta de milioane de oameni, pastrat intact de aproape 15 secole si asa va ramane pana in Ziua Judecatii, pentru ca Allah a promis sa conserve Ultimul Sau Testament, adresat intregii umanitati, valabil in toate timpurile si in toate locurile, si aceasta este inca o distinctie unica pe care o au Musulmanii fata de oricare alta religie de pe acest pamant.

Mai multe detalii AICI:

Coranul-cel-nobil-autor-absolut-allah-cel-unic

Si stii de ce Isus, pacea fie asupra lui NU a murit pentru pacatele tale si nici pentru pacatele nimanui, pentru ca Allah ii iubeste si ii sprijina pe toti Trimisii Sai, si nu ar fi lasat ca dusmanii sai sa-l batjocoreasca si sa-l omoare prin cea mai cumplita si injositoare moarte, asa cum Allah l-a salvat pe Noe de potop, pe Avraam de foc, pe Yunus din burta balenei, pe Moise de Faraon, si pentru ca Allah l-a binecuvantat pe Isus in toate timpurile.

El[Isus] a zis:’Eu sunt robul lui Allah! El mi-a daruit Scriptura (Evanghelia) si m-a facut Profet! Si El (Allah) m-a binecuvantat oriunde as fi…” Coran 19:30

Ingerii au zis: O, Maria! Allah iti vesteste un CUVANT (kalimatullah-Cuvantul lui Allah:”Fii”) din parte Lui: numele lui va fi Al-Masih ’Isa( Mesia Isus), fiul Mariei, maret in aceasta lume ca si in Lumea de Apoi, si unul dintre cei mai apropiati (de Allah).” Coran 3:45

(Isus-AS vorbeste):“Si PACEA[SALAM] fie asupra mea in ziua in care m-am nascut, si in ziua in care voi muri si in ziua in care voi fi adus la viata din nou(in Ziua Invierii).” Coran 19:33
De remarcat urmatoarele:
Cuvantul “PACE”- atat la nasterea sa, moartea sa si invierea(din Ziua Invierii ca toti ceilalti oameni). In tafsirul(interpretarea) acestui verset se mentioneaza ca toate aceste trei momente, sunt momente dificile pentru orice finta umana.
Isus-aleihi salam, va avea parte de PACE (SALAM) in aceste momente, lucru care demonstraza pe de o parte faptul ca Isus-aleihi salam va urma acelasi ciclu al vietii ca orice om, dar va avea PACE in aceste trei momente.
Acest lucru demonstreaza si ca va avea parte de o moarte naturala (dupa revenirea sa pe pamant inainte de Ziua Judecatii), iar la momentul mortii sale va avea parte de PACE! Si de asemenea, Isus-aleihi salam spune “in ziua in care voi muri”, si nu in care voi fi omorat.

De asemenea Allah a daruit PACE tuturor Profetilor Sai, si de aceea Musulmanii atunci cand se refera la Trimisii lui Allah, rostesc :”Pacea fie asupra lor!”
“PACE asupra lui Noe in toate timpurile” 37:79
”PACE asupra lui Avraam” 37:109
”PACE asupra Trimisior( Mesagerilor)” 37:181

Iar cand Allah, care este As-SALAM (Datatorul de Pace, Sursa PACII) iti daruieste PACEA, INSEAMNA CA NU TE MAI POATE ATINGE NICIUN RAU!

Din Versetele pe care le-am amintit in acest scurt topic, reies urmatoarele:
ISUS-aleihi salam, este dintre cei binecuvantati de Allah pentru totdeauna, maret in aceasta lume si in Lumea de apoi, unul dintre cei mai apropiati de Allah, iar Allah i-a daruit lui PACE, atat la nasterea sa, la moartea sa, precum si in Ziua Invierii!
Si toate acestea nu sunt scrise altundeva decat in Coran. Sa fie oare profetia pe care Isus(AS) a facut-o in legatura cu Profetul Islamului-Muhammad (sall Allahu aleihi wa salam) atunci cand a spus:
Ioan 16:14-“El Mă va proslăvi pe Mine
Si se cuvine sa ne intrebam:
ESTE POSIBIL OARE CA CEL CARE ESTE BINECUVANTAT DE ALLAH, CEL CARE ESTE DINTRE CEI MAI AROPIATI DE ALLAH, CEL CARUIA ALLAH I-A DARUIT PACEA, SA MOARA IN CHINURI DE CEA MAI UMILITOARE MOARTE????

Acesta este Isus-pacea fie asupra lui- si astfel este descris de catre Allah prin gura Profetului Muhammad, sallAllahu aleihi wa salam si din acest motiv, Musulmanii cred, il iubesc si il respecta pe Isus, si nu il jignesc si nu il batjocoresc asa cum faci tu (si altii) cu Profetul Muhammad sallAllahu aleihi wa salam..

CONCEPTUL DE TATA si FIU

Pe langa faptul ca Dumnezeu ii numeste- fii Lui, in sensul de slujitorii Sai, ascultatorii poruncilor Sale, pe numerosi Profeti si urmasi ai lor in Biblie, haideti sa reflectam la discursul lui Isus (as), din care vom observa care este adevarul despre conceptul de “FIU”.

Ioan 8:39-47
39 Ei I-au răspuns:
Tatăl nostru este Avraam!
Isus le-a zis:
– Dacă aţi fi copiii lui Avraam, aţi face[a] faptele lui Avraam. 40 Însă acum încercaţi să Mă omorâţi, pe Mine, un Om Care v-am spus adevărul pe care l-am auzit de la Dumnezeu. Aşa ceva Avraam n-a făcut! 41 Voi faceţi deci faptele tatălui vostru!
Atunci I-au zis:
– Noi nu suntem născuţi din adulter! Avem un singur Tată: pe Dumnezeu!
42 Isus le-a zis:
– Dacă ar fi Dumnezeu Tatăl vostru, atunci M-aţi iubi, pentru că Eu de la Dumnezeu am ieşit şi am venit. Căci Eu n-am venit de la Mine Însumi, ci El M-a trimis. 43 De ce nu înţelegeţi vorbirea Mea? Pentru că nu puteţi asculta Cuvântul Meu! 44 Voi sunteţi de la tatăl vostru, diavolul, şi vreţi să îndepliniţi dorinţele tatălui vostru! El de la început a fost ucigaş şi n-a stat în adevăr, pentru că în el nu este adevăr. Ori de câte ori spune o minciună, el vorbeşte din ale lui, pentru că este mincinos şi tatăl minciunii! 45 Iar pe Mine, pentru că spun adevărul, nu Mă credeţi! 46 Care dintre voi Mă poate dovedi vinovat de păcat? Dacă spun adevărul, de ce nu Mă credeţi? 47 Cel ce este din Dumnezeu ascultă cuvintele lui Dumnezeu. Voi de aceea nu ascultaţi, pentru că nu sunteţi din Dumnezeu!

ATENTIE LA URMATOARELE:
Tatăl nostru este Avraam!
– Dacă aţi fi copiii lui Avraam, aţi face[a] faptele lui Avraam

Avem un singur Tată: pe Dumnezeu!
– Dacă ar fi Dumnezeu Tatăl vostru, atunci M-aţi iubi, pentru că Eu de la Dumnezeu am ieşit şi am venit. Căci Eu n-am venit de la Mine Însumi, ci El M-a trimis.

(adica daca Dumnezeu ar fi Tatal lor, atunci ei ar trebui sa se supuna Lui si sa-l iubeasca pe Isus, in sensul de a-l urma, de a se supune lui si mesajului cu care a fost insarcinat de catre Dumnezeu)

Voi sunteţi de la tatăl vostru, diavolul, şi vreţi să îndepliniţi dorinţele tatălui vostru!
-[DIAVOLUL]- pentru că este mincinos şi tatăl minciunii!

(cine se supune dorintelor si poruncilor diavolului, sunt copii diavolului; si iarasi, pentru ca diavolul este mincinos, este TATAL minciunii)

-7 Cel ce este din Dumnezeu ascultă cuvintele lui Dumnezeu. Voi de aceea nu ascultaţi, pentru că nu sunteţi din Dumnezeu!

(si de aceasta data ni se arata clar ca, cine asculta de Dumnezeu este din Dumnezeu)

CONCEPTUL DE TATA SI FII!

FIU, in limbile semitice are intelesul de apartinator, reprezentant. De exemplu atunci cand ne referim la “Fii lui Israel”, sau “Copii lui Israel”, ne reverim la iudei.
Dar cel mai corect, cuvantul “Fiu” are intelesul de “slujitor”-cel care asculta, care se supune, care urmeaza!
Cuvantul in greaca aparut in Evanghelii pentru Fiu, este “pias” sau “paida”, care are intelesul de “fiu” sau “slujitor”.
“FIU”, dupa cum reiese si din spusele lui Isus(AS) din aceste versete, “Fii lui Avraam”, “Fii lui Dumnezeu”,sunt cei care asculta si urmeaza pe Avraam, respectiv Dumenezeu. Iar cel care nu asculta, nu este din Dumnezeu.
-Cel ce este din Dumnezeu ascultă cuvintele lui Dumnezeu. Voi de aceea nu ascultaţi, pentru că nu sunteţi din Dumnezeu!-doar cei care asculta de Dumnezeu sunt din Dumnezeu si fii ai lui Dumnezeu.
-Conceptul se repeta iarasi, atunci cand se vorbeste despre Diavol, care este TATAL minciunii si al relelor, iar el este TATA pentru cei care il urmeaza!!! Asfel cei care fac rele, il urmeaza pe Diavol, si sunt “fii” lui.
Astfel, conceptul de “tata si fiu”, nu este cel pe care il regasim intr-o familie obisnuita, adica nu poate fi inteles ca ‘tata biologic’.

ISUS-aleihi salam se numeste pe el:”pe Mine, un Om Care v-am spus adevărul pe care l-am auzit de la Dumnezeu” si :” Eu de la Dumnezeu am ieşit şi am venit. Căci Eu n-am venit de la Mine Însumi, ci El M-a trimis.”. Adica, Isus(AS) nu este decat un OM ales de Dumnezeu pentru a transmite Cuvintele lui Dumnezeu! Si tocmai de aceea atunci cand Isus(as) se refera la fratii lui (in credinta, si nu biologici), spune:”Tatal meu si tatal vostru, Dumnezeul meu si Dumnezeul vostru.” Ioan 20:17

Aceste versete DEMONTEAZA CATEGORIC conceptul de “fiu al lui Dumenezeu”, in sensul pe care il intelegeti voi acum, dupa ce a fost introdus in religia voastra de mana omului. Pentru binele tau, studiaza-ti istoria propriei tale religii, si nu duce grija noastra, pentru ca noi suntem curati si avem cea mai pretioasa avere, TAWHID-ul: credinta si adorarea lui Allah Singur, fara sa-I asociem pe nimeni in aceasta adorare, pentru ca El este Singurul ce are drept si merita sa fie adorat, si nimeni si nimic nu este asemenea cu El in nicio privinta pentru ca El este Unic in toate sensurile acestei expresii.

Si daca tot imi vorbesti despre Biblie, oare ai sarit pasajele in care se vorbeste despre numarul sotiilor pe care le-au avut anumiti Profeti, unii chiar cu sutele?? As lungi foarte tare aceasta replica, daca m-as opri sa dezvolt acum si subiectul poligamiei. Totusi, trebuie macar sa-ti fac cunoscut faptul ca desi Profetul Muhammad (sallAllahu aleihi wa salam), s-a nascut si a trait intr-o societate poligama, cand s-a casatorit prima data la varsta de 25 de ani, sotia sa Khadijah (Allah sa fie multumit de ea) avea 40 de ani si era vaduva, si nu s-a mai casatorit cu vreo alta femeie, pana cand aceasta a decedat la varsta de 65 de ani.

Asa ca, mai gandeste-te la afirmatiile pe care le faci in necunostinta de cauza. Toate sotiile sale, in afara de una singura- Aisha (Allah sa fie multumit de ea), au fost vaduve, iar motivele pentru care s-a casatorit cu ele au fost altele decat cel invocat de tine, pentru ca nu vreau sa-ti reproduc cuvintele defaimatoare.

Vorbeai despre Dumnezeu ca este iubire, de parca noi avem vreun alt Dumenezeu.

[Unele]dintre minunatele si perfectele Nume (Atribute, Calitati) ale lui ALLAH sunt:

AL-WAAHID [Unicul, Singurul, Cel care nu are partener sau asociat]
AL-WADOOD[Iubitorul, Cel care ii iubeste pe robii Sai cei dreptcredinciosi, si pe care dreptcredinciosii Il iubesc. Dragostea Sa pentru robii Sai este Indurarea pe care si-o revarsa asupra lor]
AR-RAHMAN [Cel mai milostiv, Plin de compasiune, Cel mai Indurator];
AR-RAHIM [Cel mai Indurator]
AS-SALAM [Sursa pacii, Datatorul de pace]
AL-GHAFAR [Cel mai Mare Iertator, Iertatorul, Cel care iarta pacatele robilor Sai, mereu si mereu-daca se caiesc]
AL-WAHHAB [Cel care Daruieste, Generosul]
Al-RAZZAAQ [Sustinatorul,Datatorul]
AL-GHAFOOR [Atoateiertatorul, Cel care iarta mult]
AL-MUJEEB [Cel care le raspunde celor in nevoie si care Ii cer Lui]
AL-WALIYY [Protectorul, Ocrotitorul,Prietenul, Sustinatorul (celor care cred)]
AT-TAWWAAB [Cel care accepta cainta, Cel care premeste cainta oricui voieste dintre creatile Sale]
AL-AFUWW [Indulgentul,Iertatorul,Cel care este considerabil de Iertator]
AS-SABOOR [Rabdatorul,Cel care nu-i pedepseste cu repeziciune pe robii Sai]
LAA ILAHA ILL ALLAH– Nimeni nu are drept de a fi adorat in afara de Allah, si nu exista alta divinitate in afara de Allah- Creatorul a tot ce exista vazut si nevazut.

Acestea sunt doar cateva dintre atributele lui Allah/Dumnezeu/God, si care Ii apartin NUMAI LUI si care tin strict de dragostea pe care El o poarta robilor Sai, dragoste care se manifesta prin imensa compasiune si ieratare pe care o acorda slujitorilor Sai. Allahu Akbar!

De asemenea, Islamul garanteaza libertatea religioasa pentru ne-musulmani si interzice convertirea fortata si raspandirea religiei prin violenta. Acest lucru este stipulat in Coran si reiese si din practica Profetului sallAllahu aleihi wa salam care nu a fortat niciodata pe nimeni sa accepte Islamul si nu a luptat cu cei care urmau o alta religie. El a luptat numai cu cei care au declarat razboi comunitatii Musulmane si care au inceput lupta, sau care au violat drepturile omului.
Nu este silire la credinta! Razvedita este deosebirea dintre calea cea dreapta si ratacire..” 2:256
Spune:’Adevarul vine de la Domnul vostru! Cine voieste sa creada si cine voieste sa nu creada!” 18:29
Credinta este precum iubirea. Ea nu poate fi impusa, nu poate fi poruncita, nu poate fi comandata. Allah nu priveste la infatisarea noastra, ci priveste in inimile noastre! Si daca stam sa ne gandim, de fapt credinta nu este altceva decat iubire. Iubire pentru Cel care a creat inimile pentru iubire, pentru ca Allah este AL-WADOOD-Iubitorul, Cel care ii iubeste pe robii Sai cei dreptcredinciosi, si pe care dreptcredinciosii Il iubesc. Iar cei care iubesc, nu pot fi decat slujitorii Celui iubit! ♥

Si urma sa-ti mai spun de ce Musulmanii sunt cei care se aseamana cel mai mult cu Isus-as.
Printre asemanari, ar trebui mentionat ca Isus(AS) se ruga prosternandu-se cu fruntea la pamant, asa cum o fac si Musulmanii (in sujud-prosternare)-Matei 26:39, Marcu 14:35, Coran 19:3-34, 98:5;

Isus(AS) saluta cu salutul Islamic:”Pacea fie asupra voastra”(Salam aleikum)-Luca 24:36; Ioan 20:21,Luca 10:5, Coran 4:86 etc;

Isus(AS) a fost circumcis-Luca 2:21;

Femeile trebuie sa se acopere cu valul-1Corintieni11:5-7;

Plecarea privirilor-Matei 5:27-29;

Interzicerea purtarii de vesminte ale sexului opus-Deuteronom 22:5;

Interzicerea consumului de bauturi alcoolice- Proverbe20:1,Efeseni 5:18;

Interzicerea consumarii carnii de porc-Deuteronom 14:8;

Sa nu faci imagini ale lui Dumnezeu-Deuteronom 5:7-9.

Constatand toate acestea, am putea afirma ca noi, Musulmanii suntem adevarati urmasi ai lui Isus(AS).

Iata cum a fost privit Isus(as) de catre oamenii din vremea sa si de catre apostolii sai:

Faptele Apostolilor 2:22
22 Israeliți! Ascultați cu atenție cuvintele acestea: Isus din Nazaret a fost un bărbat pe care Dumnezeu l-a acreditat înaintea voastră prin faptele puternice, prin minunile și prin semnele pe care Dumnezeu le făcea în mijlocul vostru prin el, după cum voi înșivă știți.
Matei 21:11
11 Mulţimile răspundeau:
– Acesta este Profetul Isus din Nazaretul Galileii!
Luca 24:19
19 – Ce anume? i-a întrebat el.
– Cele privitoare la Isus din Nazaret, i-au răspuns ei, Care era un profet puternic în faptă şi cuvânt înaintea lui Dumnezeu şi a întregului popor.

Isus(as) vorbeste despre el spunand:

Ioan 8:40
Însă acum încercaţi să Mă omorâţi, pe Mine, un OM care v-am spus adevărul pe care l-am auzit de la Dumnezeu.
Ioan 7:16
16 Isus le-a zis:
Învăţătura Mea nu este a Mea, ci a Celui Ce M-a trimis
Marcu 10:18
18 Isus i-a răspuns:
– De ce Mă numeşti „bun“? Nimeni nu este bun decât UNUL: Dumnezeu.
Ioan 5:30
30 Eu nu pot face NIMIC de la Mine; Eu judec după cum aud, şi judecata Mea este dreaptă, pentru că nu caut să fac voia Mea, ci voia Celui Ce M-a trimis.
Ioan 20:17
Du-te însă la fraţii Mei şi spune-le:„Mă sui la Tatăl Meu şi Tatăl vostru, la Dumnezeul Meu şi Dumnezeul vostru!“
Aceste versete si multe altele, imposibil sa le redau acum pe toate, arata clar ca Isus-pacea fie asupra lui- a fost Trimisul lui Allah, ca si Trimisii anteriori, ca are un Dumnezeu ca toti ceilalti si care a avut misiunea de a-i indruma pe oameni catre adorarea si slujirea Unicului Creator, si de a proclama Tora si Evanghelia “oilor ratacite ale Casei lui Israel”.

Si asta pentru ca, Allah este Unul si nu are pe nimeni egal cu El, si El este Creatorul, iar restul este creatie, si tot ceea ce se afla in ceruri si pe pamant se supune Vointei si Hotararii Sale, si El este Cel Vesnic si pururea Viu, si El nu are inceput si nu are sfarsit, si toti ne vom intoarce la El ca robi.

Isaia 46:9
Amintiţi-vă lucrurile de la început, acelea din vechime,
căci Eu sunt Dumnezeu, nu este altul! Eu sunt Dumnezeu, nu este altul ca Mine!
Coran 42:11 Nu este nimic asemenea cu El(nu are nimeni calitatile Sale). El este Cel care Aude Totul si Cel care Vede Totul [As-Sami’, Al-Basir].
Coran112:1-4
„Spune:El este Allah Cel Unic [Allahu Ahad], Allah-us Samad ( este un cuvant ce inglobeaza mai multe sensuri si din care reiese ideea de superioritate absoluta, Cel care nu are nevoie de nimic si Cel de care toate creatiile au nevoie, etc), El nu zamisleste(nu da nastere) si nu este nascut, Si El nu are pe nimeni egal”
“EL NU DA NASTERE SI NU ESTE NASCUT” CORAN 112:3
El (Allah) nu da nastere si nu este nascut, pentru ca nu este nimic care sa fie nascut FARA CA SA MOARA!!! Si nu este nimic care sa moara fara ca sa lase in urma mostenire, si cu adevarat, ALLAH NU MOARE si El nu lasa in urma nicio mostenire. Pentru ca:
EL NU ARE PE NIMENI EGAL” 112:4
Ceea ce inseamna ca nu este nimeni si nimic similar cu El, si nimeni si nimic egal cu El, si nu este nimeni si nimic asemenea cu El in nicio privinta.
ALLAHU AKBAR!

Coran 5:72
Doar a zis Mesia [Isus]:”O, fii ai lui Israel, adorati-L pe Allah, Domnul meu si Domnul vostru”.
Deuteronom 6:4
Moise(AS):”Asculta Israele:”Domnul, Dumnezeul nostru este UN SINGUR DOMN!”[ Shama Israelu Adonai Ila Hayno Adna Ikhad”.]
Marcu 12:29
Isus(AS) a spus:
– Cea dintâi poruncă este: „Ascultă, Israele! Domnul, Dumnezeul nostru, este singurul Domn.[a]

Alif-Lam-Mim! Allah! La ilaha illa Huwa (nimeni nu are drept de adorare in afara de El),Al-Hayy (Cel Viu), Al-Qayyum (Cel Vesnic)! El este Cel care ti-a pogorat Cartea cu Adevarul(Coranul), confirmand ceea ce a venit inainte de el. El a pogorat Tora si Evanghelia, mai inainte, drept calauza pentru oameni,[si] El a pogorat Indreptarul[Al-Furkan(Coranul)]. Cei care nu cred in Ayat (semne, dovezi, versete, revelatii,etc) lui Allah, vor avea parte de chin aspru; si Allah este Atotputernic[‘Aziz] si Datator de pedeapsa!”

[Coran Al ‘Imran 3:1-4]

O, voi oameni ai Scripturii (Evrei si Crestini)! A venit la voi Trimisul Nostru (Muhammad-sall Allahu aleihi wa salam), ca sa va arate multe lucruri din cele pe care voi le-ati ascuns in Scriptura, trecand peste multe altele. V-au venit voua o lumina(Islamul si Profetul Muhammad-sall Allahu aleihi wa salam) si o Carte limpede (Coranul) de la Allah. Prin ea, Allah calauzeste pe caile pacii si mantuirii pe aceia care cauta Multumirea Lui. Si El ii scoate din intunericuri la lumina (de la necredinta la credinta) prin gratia Sa, si ii calauzeste pe un drum drept(Monoteismul Islamic).”

[Coran 5:15-16]

“[Allah este] Facatorul desavarsit al cerurilor si al pamantului si daca hotareste un lucru, El spune doar:”Fii” si acesta este.

[Coran 2:117]

Si nu chemati alaturi de Allah alt dumnezeu, caci nu exista alta divinitate in afara de El! TOTUL VE PIERI in afara de Chipul Sau. La El (Allah) este judecata si la El veti fi adusi inapoi!”

[Coran 28:88]

Ai afirmat ca, citez:<“Cine poate sa-ti dea Pacea, unul care nu a trait-o si nu a avut-o niciodata?”>
Si eu iti raspund: Islamul este PACE IN ESENTA LUI, Islamul inseamna PACE si este PACE, in aceasta lume si in cea de Apoi.
Si te invit sa te lamuresti asupra acestui lucru, AICI:

Islamul-este-pace-pentru-intreaga-omenire

Si AICI:

De-ce-este-islamul-pacea-eterna

El este Allah, afara de care nu este alt dumnezeu: Stapanitorul [Al-Malik], Cel Sfant [Al-QUDDUS], Facatorul de PACE [As-Salam], Aparatorul credintei [Al-Mu’min], Veghetorul [Al-Muhaymin], Cel Tare [Al-‘Aziz], Atotputernicul [Al-Jabbar], Cel Preainalt [Al-Mutakabbir]. Marire lui Allah! El este mai presus de ceea ce voi Ii asociati.” [Coran 59:23]

“Ridicati fata ta [O, Muhammad saws] catre Religia cea Adevarata [Monoteismul Islamic pur, adorandu-L numai pe Allah Singur]. Aceasta [religie]este firea[Fitrah] creata de Allah, dupa care El i-a creat pe oameni. NU este schimbare in Khalaq-illah[in Religia lui Allah care este Monoteismul Islamic]. Aceasta este Religia cea dreapta, dar cei mai multi oameni nu stiu.”[30:30]

ISLAMUL ESTE PACE in aceasta lume, si cine il urmeaza va avea ca rasplata, PACEA ETERNA!

Cu PACE!

                      CezarinaS.

© ISLAMUL PACEA ETERNA, autor/deținător: CEZARINA S, 2013-2014.

Islamul Pacea Eterna

6 thoughts on “RASPUNSUL MEU PENTRU TINE ESTE…

  1. Mashhallah,mashallah….subhanallah….cu totii avem nevoie de Allah ..ya Allah tine aproape de noi ppe cei care TE IUBESC SI TRAIESC CU IUBIRE SI FRICA FATA DE TINE YA ALLAH….citesc cu placere postarile tele ,cu siguranta tot ce citesc de aici imi aduc aminte mereu ,MULTUMESC,MULTUMESC DE O MIE DE ORI,ALLAH SA TE RASPLATESCA CU TOT CE E MAI BUN IN ACEASTA VIATA SI IN VIATA DE APOI.AMIN!

  2. Pingback: THE END OF TIME? REVENIREA lui ISA (ISUS) bin MARYAM | Islamul Pacea Eterna

  3. waw ma shaa Allah surioara superb si in acelasi timp puternic allah sati rasplateasca munca ca mult mai invatam de la dumneavoastra ca nu se soune de geaba cine are ochi sa vada cine are urechi sa auda si cine are inima sa simta dar Allah subhan At ;aia nu da aceste binecuvantari la toti

  4. Pingback: ‘SARBATOAREA CRACIUNULUI’ SI MUSULMANII! | Islamul Pacea Eterna

Lasă un Comentariu

