LACRIMILE MESAGERULUI lui ALLAH (saaws) PENTRU NOI…

Prophet-Muhammad

LACRIMILE MESAGERULUI LUI ALLAH
(sallAllahu aleihi wa salam)
PENTRU NOI..

Lauda lui Allah-Rabill ‘Alamin!

Relatat de ‘Ata(radiyAllahu anhu):

”Umayr si cu mine am mers la Aisha (radiyAllahu anha), iar Umayr a intrebat-o:”Spune-ne despre cel mai uimitor lucru pe care l-ai vazut la Mesagerul lui Allah , sall Allahu aleihi wa salam.”Ea a inceput sa planga si a zis:“Intr-o noapte el era cu mine si mi-a spus:’O, Aisha, lasa-ma singur ca sa ma pot dedica in aceasta noapte Stapanului Meu.” Ea a spus:”I-am raspuns:”O, Mesager al lui Allah- pe Allah-cu adevarat iubesc sa fiu aproape de tine si iubesc ceea ce te face fericit.’ Ea spus:’El s-a ridicat si a inceput sa se roage, iar apoi a inceput sa planga pana cand barba lui s-a udat, si a plans pana cand vesmantul sau s-a udat, si a plans pana cand podeaua s-a udat. Apoi Bilaal a venit sa-l cheme pentru Rugaciune si l-a gasit plangand. L-a gasit plangand si i-a spus:”O, Mesager al lui Allah! Tu suferi astfel, in timp ce ti-au fost iertate greselile tale trecute si viitoare? El a raspuns:” Atunci, sa nu fiu eu un slujitor recunoscator? In noaptea aceasta un Verset mi-a fost revelat si vai de cel care il recita si nu reflecta asupra lui:
In facerea cerurilor si a pamantului, in schimbarea noptii si zilei..” 2:164”

Acesta este Mesagerul lui Allah, sallAllahu aleihi wa salmam, cel caruia i-au fost iertate greselile trecute si viitoare. El a plans pana cand barba i s-a udat, si a continuat sa planga pana cand vesmantul i s-a udat si a continuat sa planga pana cand pamantul de sub el s-a udat…. SubhanAllah!SubhanAllah! SubhanAllah!

Acest hadis mi-a adus aminte de un altul:“Cel care lacrimeaza din teama de Allah, nu va intra in foc pana cand laptele se va intoarce la uger” [Sahih al-Albani]

Da, o lacrima, o singura lacrima din teama pentru Allah! Am varsat noi macar o singura lacrima din teama de Allah?

Baraa ibn ‘Aziz (radiyAllahu anhu) a spus:”Profetul, sallAllahu aleihi wa salam a vazut pe cativa dintre companionii sai adunati, asa ca a spus:”Ce fac ei?’. El a raspuns:”O, Mesager al lui Allah, ei se duc la o inmormantare.’ Asa ca, Profetul, sallAllahu aleihi wa salam s-a grabit. Baraa a spus:’Asa ca, m-am grabit si eu sa vad ce are de gand sa faca.’ Cand el, sallAllahu aleihi wa salam a ajuns la mormant a ingenuncheat si s-a uitat la mormant. A inceput sa planga pana cand pamantul s-a udat si a spus:”Pentru asta, sa trecem la treaba, O frati ai mei.” (a vrut sa spuna: pentru acest loc-mormantul- sa trecem la munca).

Profetul, sallAllahu leihi wa salam se gandea mult la aceasta Ummah (natiune), si plangea din pricina indurarii si compasiunii pe care o nutrea pentru aceasta Ummah si pentru teama pe care o avea pentru aceasta Ummah.

In colectia lui Muslim, se afla o relatare autentica a lui Abdullah ibn Amr (RA):”Profetul, sallAllahu aleihi wa salam a recitat declaratia lui Ibrahim(Avraaam)-aleihi salam:

“..Cel care ma va urma, va fi dintre ai mei, iar cel ce nu mi se va supune.., Tu esti Iertator, Indurator [Ghafur, Rahim]” 14:36

Iar apoi a recitat declaratia lui ‘Isa (Isus)-aleihi salam:

“De-i pedepsesti, ei sunt doara robii Tai, iar de-i ierti pe ei, Tu esti [cel] Puternic, Intelept [‘Aziz, Hakim]

Si el, sallAllahu aleihi wa salam a inceput sa planga…, iar Allah a spus:”O, Gibril (Gavril) mergi la Muhammad si intreaba-l ce l-a facut sa planga, iar Domnul tau stie mai bine decat tine (de ce plange).’ Asa ca, Gibril aleihi salam a spus:”O, Muhammad! Ce te-a facut sa plangi?’ El a raspuns:”Ummah mea! Ummah mea!

Dragi frati si surori in Islam! Mesagerul lui Allah, sallAllahu aleihi wa slama a plans pentru mine si pentru tine, pentru noi…El, sallAllahu aleihi wa salam a plans, temandu-se pentru noi de pedeapsa focului, in timp ce noi nici macar nu plangem pentru noi insine! El, sallAllahu aleihi wa salam a plans pentru aceasta Ummah, pentru cei care cad in pacat, pentru cei care sunt indiferenti fata de Rugaciune, pentru cei care intrec limitele impuse de Allah, pentru cei care judeca dupa altceva decat dupa ceea ce Allah a revelat, pentru cei care se implica in tot felul de pacate si in acte care Il nemultumesc pe Allah, el a plans de teama pedepsei Focului. El, sallAllahu aleihi wa slam s-a temut pentru noi de pedeapsa Stapanului a tot ce exista, in timp ce noi nu ne temem pentru noi insine!

Mesagerul lui Allah, sallAllahu aleihi wa salam este mult mai indurator cu noi decat suntem noi insine! El a plans pentru noi din pricina compasiunii pe care o are pentru noi si de teama pentru ca noi sa nu fim pedepsiti de Focul arzator.

Tocmai de aceea Gibril l-a intrebat:”O, Mesager al lui Allah!Ce te-a facut sa plangi?”El, sallAllahu aleihi wa salam a raspuns:”Ummati! Ummati!(Ummah mea!)”Asa ca, Allah a spus:”O, Gibril! Spune-i lui Muhammad, Allah te va multumi in ce priveste Ummah ta si El nu te va dezamagi.”[ Muslim]

O, voi Musulmani!

Cel mai bun dintre creatii a plans pentru Ummah sa din indurare si teama pentru ea, in timp ce aceasta Ummah este nepasatoare si cufundata in ignoranta, nepasatoare, ocupata prea mult cu aceasta lume, supusa prea mult proprilor dorinte si pofte. Noi am uitat de intalnirea cu Allah, am uitat de Ziua Judecatii si nu ne amintim de intensitatea Focului.

Cand oare ne vom trezi din somnul in care ne-am cufundat, cand vom incepe sa plangem pentru pacatele noastre, cand vom constientiza pozitia noastra de robi si slujitori ai lui Allah, a caror menire este aceea de a se supune si a asculta de Stapanul Tuturor Lumilor?

Am inceput sa ma gandesc mai des la ce va urma. Oare voi face fata? Oare vom face fata? Oare faptele noastre, credinta noastra, dragostea noastra pentru Allah si pentru Mesagerul Sau, sallAllahu aleihi wa salam, au fost corespunzatoare? Oare vom reusi sa trecem peste testul din aceasta viata? Suntem noi cu adevarat pregatiti pentru intalnirea cu Allah? Oare de ce Profetul, sallAllahu aleihi wa salam se temea pentru noi si noi nu ne temem???

Abu Darr (RA) a spus: Mesagerul lui Allah, sallAllahu aleihi wa salam a spus:”Eu stiu ceea ce voi nu stiti, si aud ceea ce voi nu auziti; Cerul a gemut si are tot dreptul sa faca asta; nu este spatiu in ceruri de largimea a patru degete fara ca sa fie un Inger care se prosterneaza lui Allah. Pe Allah! Daca ati stii ceea ce eu stiu, ati rade mai putin si ati plange mai mult si nu v-ati bucura cu femeile in paturile voastre, ci ati iesi pe campuri implorandu-L pe Allah!”[At-Tirmidhi, Imam Ahmmad, Ibn Majah si altii]

Un hadis extraordinar! Daca noi am stii, daca am constientiza cu adevarat, am plange mai mult si am rade mai putin.“Si nu ne-am bucura cu femeile in paturi”, inseamna ca dorintele, poftele nu vor mai insemna nimic, pentru ca vom merge pe strazi si in spatii deschise pentru a-L implora pe Allah sa ne salveze de Foc.

Intr-un fel aceasta situatie seamana oarecum cu cea din Ziua Judecatii, cand oamenii vor fi desculti si goi, insa situatia va fi atat de grava, incat nimeni nu va mai fi interesat de altcineva.

Ibn Abbas(radiyAllahu anhu) a relatat ca Mesagerul lui Allah, sallAllahu aleihi wa salam a spus:“Veti fi adunati in Ziua Invierii desculti, goi si necircumcisi. Apoi a recitat:

“..Asa cum am facut Noi prima faptura, o vom face din nou.[Aceasta este] o promisiune pe care Noi am facut-o si pe care o indeplinim.” 21:104”

‘Prima persoana care va fi imbracata in acea Zi va fi Profetul Ibrahim(Avraam).”[sahih Bukhari]

Aishah, Mama Credinciosilor a exclamat:”Barbati si femei laolalta?! Si nu se vor uita unii la altii?” Profetul, sallAllahu aleihi wa salam a spus:”Situatia va fi prea grava si nu vor avea timp pentru asta.” [Sahih Muslim]

Un alt exemplu pentru noi este Mama Credinciosilor Aisha (radiyAllahu anha). Nepotul sau Qasim ibn Muhammad a spus:”Daca mergeam la piata, treceam mai intai pe la Aisha. Intr-o zi am mers la ea in timp ce statea in Rugaciune. Ea recita:“Si vor zice:”Inainte, noi am trait in mijlocul neamului nostru tematori, insa Allah s-a indurat de noi si ne-a aparat de chinul vantului fierbinte. Pentru ca noi L-am chemat (L-am adorat) si mai inainte , caci El este Cel Milostiv, Indurator [Al-Barr, Ar-Rahim].” 52:26-28

El a spus:”Ea recita Versetul si plangea, asa ca am asteptat pentru o perioada lunga de timp si apoi am mers la piata. M-am intors la ea si am gasit-o in aceeasi stare, recitand versetul si plangand.

Mesagerul lui Allah, sallAllahu aleihi wa salam i-a dat ei vestile bune ca ea este sotia sa in aceasta lume si in Urmatoarea. In ciuda tuturor acestor lucruri, ea plangea temandu-se de Allah, Stapanul a tot ceea ce exista!

Asa ca, dragi frati si surori in Islam, feriti-va pe voi si pe familiile voastre de pedeapsa lui Allah si plangeti, pentru ca plansul din aceasta lume este mai bun si mai benefic decat plansul din mormant si din Ziua Judecatii, care nu ne va mai ajuta cu nimic!

Cel mai bun dintre oameni a plans pentru Ummah sa din cauza indurarii lui si de teama pentru ea, in timp ce aceasta Ummah este nepasatoare.
Pacea si binecuvantarea lui Allah sa fie asupra lui, cel mai bun din intreaga creatie, cel mai bun exemplu de urmat pentru oameni si jinni pana la sfarsitul timpului.

 Mesagerul lui Allah, sallAllahu aleihi wa salam

a plans pentru mine, si pentru tine si pentru noi

pana cand barba i s-a udat, pana cand vesmintele i s-au udat

si pana cand pamantul de sub el s-a udat…  😥

 

LA HAWLA WA LA QUATA ILLA BILLAH!

Pacea fie asupra voastra!

CezarinaS.

LET’S WORK together FOR ETERNAL PEACE!

© ISLAMUL PACEA ETERNA, autor/deținător: CEZARINA S, 2015-2016.

Islamul Pacea Eterna

Un gând despre “LACRIMILE MESAGERULUI lui ALLAH (saaws) PENTRU NOI…

Lasă un Comentariu

