ISUS (AS) ANUNTA VENIREA PROFETULUI ISLAMULUI

 

ISUS (AS)ANUNTA VENIREA PROFETULUI ISLAMULUI
– MUHAMMAD sall Allahu aleihi wa sallam

BISMILLAH

-El nu va veni pana ce Isus-aleihi salam nu va pleca
-El va ramane pentru totdeauna
-El il va glorifica pe Isus (AS)
-El va vorbi ceea ce va auzi de la Allah (Dumnezeu)


Deuteronom 18:18-19
18 Le voi ridica, din mijlocul poporului lor, un Profet asemenea ţie. Voi pune cuvintele Mele în gura Lui, iar El le va vorbi tot ceea ce-i voi porunci. 19 Dacă cineva nu va asculta de cuvintele pe care le va spune în Numele Meu, Eu îi voi cere socoteală.


Ioan 16:13-14
13 Însă când va veni El, Duhul adevărului, vă va călăuzi în tot adevărul. Căci El nu va vorbi de la Sine, ci va vorbi tot ceea ce va auzi şi vă va anunţa lucrurile ce urmează să vină. 14 El Mă va proslăvi pe Mine, pentru că va lua din ce este al Meu şi vă va face cunoscut.


Ioan 16:7
7 Totuş, vă spun adevărul: Vă este de folos să Mă duc; căci, dacă nu Mă duc Eu, Mîngîietorul nu va veni la voi; dar dacă Mă duc, vi-L voi trimete.


Ioan 14:16
16 Şi Eu voi ruga pe Tatăl, şi El vă va da un alt Mîngîietor (Greceşte: Paraclet, apărător, ajutor.), care să rămînă cu voi în veac;


Ioan 16:12-13
12 Mai am să vă spun multe lucruri, dar acum nu le puteţi purta. 13 Însă când va veni El, Duhul adevărului, vă va călăuzi în tot adevărul. Căci El nu va vorbi de la Sine, ci va vorbi tot ceea ce va auzi şi vă va anunţa lucrurile ce urmează să vină.


Coran 61:6

Si [adu-ti aminte] când Isus, fiul Mariei, a zis: “O, fii ai lui Israel! Eu sunt trimisul lui Allah la voi, întãrind Tora de dinainte de mine si vestind un Trimis ce va veni dupã mine si al cãrui nume este Ahmad!“(atat numele Muhammad cat si Ahmad provin de la aceeasi radacina”hamide”care inseamna „ cel laudat, maret, slavit”, dar in Coran apar ca nume proprii si se refera la profetul Islamului

 © ISLAMUL PACEA ETERNA, autor/deținător: CEZARINA S, 2013-2014.

Islamul Pacea Eterna

Lasă un Comentariu

