ANUNT IMPORTANT!!!

FLOARE ALBA

BISMILLAH

As-salam aleikum wa rahmatullahi wa barakatuhu!

Dragi frati si surori in islam, cu regret constat ca in mica noastra comunitate de Musulmani, sunt si unii care cred ca nu au inteles ce inseamna si ce reprezinta Islamul cu adevarat si ce se cere de la un adevarat Musulman. Si afirm acest lucru, deoarece doua dintre detinatoarele de grupuri cu profil Islamic, nu inteleg din ce motiv, fie mi-au sters postarile, fie ulterior m-au exclus din grupurile lor si chiar m-au blocat permanent. Vreau sa le atrag atentia ca acest lucru nu ma afecteaza in niciun fel pe mine personal, ci doar doresc sa le reamintesc ca fiecare va avea rasplata pentru faptele sale si pentru consecintele faptelor sale. Eu imi cunosc cu adevarat scopul in aceasta viata, si tocmai de aceea, prezenta mea pe facebook este una extrem de discreta tocmai pentru ca mi-am propus doar, sa-mi folosesc timpul pentru munca mea si pentru nimic altceva, refuzand sa ma implic in discutii si comentarii sau sa-mi irosesc timpul cu  lucruri fara sens. Imi place sa cred ca cei care imi citesc postarile, si care sper ca au avut ceva de invatat din ceea ce am scris pana acum, indiferent ca sunt multi sau putini, sunt persoane de calitate. Eu imi cunosc potentialul si stiu exact ce-mi doresc, sunt o persoana extrem de exigenta in primul rand cu mine, uneori poate exagerata, tin foarte mult la munca mea si o fac cu toata sinceritatea si cu tot sufletul si sper ca in timp, acest lucru se va vedea si cititorii mei isi vor da seama de acest lucru.

Am dorit totusi sa fac acest anunt pentru a va atrage atentia asupra faptului ca lucrurile nu sunt intotdeauna asa cum par la prima vedere, si sa aveti grija pe viitor atunci cand va alegeti sursele. Asa cum am mai spus cu diferite ocazii, eu doresc sa va fac cunoscut Islamul autentic, ferit de greseala si de inovatii si sa parcurgem impreuna pasii catre Izbanda finala, castigarea Multumirii lui Allah Subhanahu Wa Taa’la, fara a ne irosi timpul cu lucruri care nu ne vor folosi nici in aceasta viata si nici in Urmatoarea. Cu adevarat lucrurile nobile sunt greu de indeplinit.

Cu adevarat, Allah nu se uita la fetele voastre si la averea voastra, ci se uita in inimile voastre(la intentiile voastre) si la faptele voastre.”[Muslim]

Alhadulillahi Rabbil ‘Allamin, pentru  ca Allah ne rasplateste pentru intentiile si pentru faptele noastre! Alhamdulillah!!

Cu pace,

                Cezarina S.

LET’S WORK together FOR ETERNAL PEACE!

Islamul Pacea Eterna

Un gând despre “ANUNT IMPORTANT!!!

Lasă un Comentariu

