CATEVA DU’A BENEFICE (II)

kkkk

DU’A CORNER

 

Alhamdulillahi Rabbil ‘Alamin!

Trimisul lui Allah, salAllahu aleihi wa sallam, obisnuia sa se roage:

”ALLAHUMMA INNI AS’ALUKAL- HUDA, WAT-TUQA, WAL’AFAFA, WAL-GHINA”(O, Allah, te rog pentru calauzire, pietate [taqwa], castitate si pentru multumire, satisfactie)

Aceasta du’a este una foarte cuprinzatoare, deoarece cuprinde calauzire, de care avem nevoie in fiecare pas pe care il facem si de abilitatea de a face bine si de a ramane fermi pe Calea cea Dreapta. Apoi se refera la taqwa-ceea ce inseamna sa indeplinesti poruncile lui Allah si sa te retii de la tot ceea ce Allah a interzis, si sa fii multumit si satisfacut cu ceea ce ai.

“ALLAHUMMA INNI AUDHU BIKA MIN SHARRI MA ‘AMILTU, WA MIN SHARRI MA LAM A’MAL”(O, Allah! Cer adapost la Tine de raul pe care l-am facut si raul pe care nu l-am facut.)

Prin aceasta ruga se cere protectie de la Allah, impotriva ipocriziei si a mandriei, care sunt elemente ce distrug pana si cea mai virtuoasa fapta.

“ALLAHUMMA LAKA ASLAMTU, WA BIKA AMANTU, WA ‘ALAIKA TAWAKKALTU, WA ILAIKA ANABTU, WA BIKA KHASAMTU, WA ILAIKA HAKAMTU.

FAGHFIRLI MA QADDAMTU, WA MA A’LANTU,

ANTAL-MUQADDIMU, WA ANTAL-MU’AKHIRU,

LA ILAHA ILLA ANTA. LA HAWLA WA LA QUWWATA ILLA BILLAH.

(O, Allah! Tie ma predau, in Tine imi afirm credinta, in Tine imi pun increderea si cu ajutorul Tau imi infrunt adversarii si la Tine caut judecata. O, Allah! Daruieste-mi iertarea pentru greselile pe care le-am facut in trecut si pentru cele pe care le pot face in viitor, pentru cele pe care le-am comis in secret si pentru cele pe care le-am comis la vedere. Numai Tu Singur trimiti pe cine vrei Tu in Jannah, si numai Tu Singur trimiti pe cine doresti in Focul Iadului. Nimeni nu are drept la adorare in afara de Tine. Nu exixta putere pentru a rezista raului si nu exista putere de a face bine decat la Allah).

Aceasta du’a este de fapt o declaratie a Musulmanului de a se intoarce catre Allah in orice situatie, si de a avea grija sa-L multumeasca pe Allah si de a se supune Ordinelor Sale in orice fapta. Fie ca Allah sa dea fiecarui Musulman abilitatea de a face aceasta du’a si sa actioneze conform ei.

Islamul Pacea Eterna

 

Un gând despre “CATEVA DU’A BENEFICE (II)

  1. Pingback: FEMEIA LA MENSTRUATIE IN RAMADAN | Islamul Pacea Eterna

Lasă un Comentariu

