POSTUL- SCUT IMPOTRIVA FOCULUI

POZA

       POSTUL- SCUT IMPOTRIVA FOCULUI

 

Trimisul lui Allah, salAllahu aleihi wa sallam, a spus:

“ Oricine posteste o zi de dragul lui Allah, Allah ii va tine fata departe de Focul Iadului cu o distanta ce poate fi acoperita in saptezeci de ani”{Bukhari&Muslim}

“Postul este scut impotriva Focului Iadului”{An-Nasa’I, autentificat de Al-Albani}

“ Postul impreuna cu Coranul vor mijloci in folosul slujitorului lui Allah in Ziua Judecatii:

Postul va spune:” O, Domnul meu! L-am impidicat pe el de la mancare si dorinte pe timpul zilei, asa ca accepta mijlocirea mea pentru el.”

Iar Coranul va spune:” O, Domnul meu! L-am impiedicat sa doarma in timpul noptii, asa ca accepta mijlocirea mea pentru el.”

Mijlocirile lor(ale Postului si Coranului) vor fi acceptate.”{Ahmad, autentificat de Al-Albani}

Islamul Pacea Eterna

Lasă un Comentariu

